Dags för jobb igen...

Det känns som att jag har varit ledig i en mindre evighet, sista april känns såå längesen. Men jag har fått ganska mycket gjort ändå måste jag säga! Jag har renoverat mitt sängbord (får ta det som ska upp på vinden nån annan gång), målat ett till mamma, trimmat fyra vovvar, klippt mig, sommarstädat och fixat iordning lilla altanen hos mamma & Anders, beställt nytt mobilt bredband, beställt vårskor. Ja, ni hör ju ;-)
Jag hade faktiskt tänkt att äta upp det jag skrivit tidigare om att jag aldrig skulle välja Telenor igen, och faktiskt testa deras 4g istället (dom ska ju ändå ha bäst 4g nät). Dock fick dom för sig att ändra deras utbud igår, så nu fick man tex 12gb för 399kr (innan fick man 20gb för 199kr). Det är ju pyttelite surf för onödigt mycket pengar, så då vart jag vrång igen! Till slut blev det tele2 efter att min bror kollade upp vad som skulle bli bäst för mig, så till slut hamnar jag på 4g, 40gb för 229kr/månad. Mycket trevligare :-) Nu ber jag bara att det ska fungera utan problem efter 3 1/2 år av strul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0