Såååå vaaarmt....

Satan i gatan vad hett det är i denna stad för tillfället. Nu kanske ni tror att jag klagar, men icke! Ingen är gladare än jag. Dock tror jag vissa stunder att jag ska brinna upp, då min sommargarderob varken är framplockad eller existerande. Så himla svårt att hitta luftiga kläder som är anständiga för jobbet. Vill ha knälängd, en liten ärm och ingen djup urringning. Låter som jag är 60 år, hahaha! Det är ju faktiskt dresscode när man jobbar att vissa delar icke ska flashas för allmänheten ;-) 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia Persson

Tydligen struntar vissa i dresscoden :P

Svar: Hahaha jaa, tror vi får skriva ut manualen igen ;-P
Magdalena

2013-05-30 @ 22:46:22
URL: http://cholia91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0