Jobb, migrän, mugcake...

Jag har känt hur en migränattack har legat i bakhåll hela dagen på jobbet. Och som vanligt när man behöver huvudvärkstabletter så finns inga så långt ögat kan nå! Det brukar ju inte gå över då, men kan iaf lindra. Innan jag kom hem så hade den kickat igång (var sjukt mycket folk i Birsta), så en tupplur på soffan var givet. Det är något speciellt mer att slumra till på soffan, förutom att man får panik när man vaknar, så är det väldigt skönt! Kändes iaf lite bättre efteråt :-) Jag fick tom för mig att testa att göra en mugcake för första gången. Tyckte inte att det var en jättehit, men det finns säkert många goda recept ute i världen! En mugcake är alltså en kaka som man slänger ihop på ett par minuter, ner i en mugg och in i micron. Smidigt om inte annat!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0