När man inte får som man vill...

Fan att jag har världens sämsta egenskap. Att jag blir sur när jag inte får som jag vill, haha! Det är faktiskt riktigt jobbigt, och jag vet ju så väl att andras liv inte kan kretsa runt min vilja. Som idag när jag ser att bokhyllorna på Ikea som jag har spanat börjar ta slut, och ingen kan hjälpa mig att frakta dom imorrn. Den enda dagen som jag kan på flera dagar, och då lär grejorna redan vara slut.  Jag är ganska begränsad när det gäller hjälp med bil, och naturligtvis hade alla andra planer just imorgon. Och mitt blodtryck ökar ;-) 
Bokhyllorna på bilden är inte dom jag har tänkt, för mig blir det ett något billigare alternativ än favorithyllorna från liatorp eller hemnes!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0