Otippat...

Varning för känsliga läsare: ni kommer få se en blodig tå längre ner ;-)


Alltså, ibland tar min klantighet nya nivåer. Igår efter jobbet så snabbstädade jag lite innan jag skulle hoppa in i duschen. Bland annat så la jag tomma vinflaskor i en påse på golvet för att slänga dom sedan. När jag skyndar mig ut ifrån köket så lyckas jag på nått sätt sparka på påsen med lilltån. Jag satte mig ner på hallgolvet och skrek/hyperventilerade/grinade en skvätt för att det gjorde så jävla ont, haha! Jag hade strumpbyxor på mig och det blir ju automatiskt att man tar på stället där man har slagit sig, och då fick jag blod på händerna. Typ: aaaaaahh!! Jag som inte tål blod, och känslan innan jag vågade dra av mig strumpbyxorna för att kolla vad i helskotta jag hade lyckats gjort. Det visade sig att jag hade slagit av tånageln och slagit upp tån, så det rann blod över foten. Det är då jag, 26 år gammal ringer till mamma och frågar vad fan jag ska göra, och att jag tror att jag ska svimma. Det var Anders som svarade, stackars honom, haha! Det slutade iaf rinna blod efter kallspolning och då såg det inte lika illa ut. Inte ett jäkla plåster hade jag hemma heller så jag fick vira in foten i papper och halta till Ica. Ville inte trycka ner min massakerade, blödande lilltå i finskor på krogen utan plåster. Men det gick bra, värk och lite halt under kvällen, men det funkade ;-) 

Vi firade Marris i förskott igår, och medans jag jobbade var dom på himlabadet och relaxade, sen kom dom hit och då gick vi på Invito och sen vidare till Oscar. Funny times!































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0