Roligast på länge...

Förra veckan bestämdes det att vi tre systrar och vår svägerska Lotta skulle ut och rida islandshästar. Idag var dagen, och ååååhh vad mysigt det var! För er som inte vet det så är både jag och Evie riktiga gamla hästtjejer, karro red i vuxen ålder och Lotta har egna travhästar ute på gården. Alltså fick vi en ridtur med lite ös då alla hade rödvana! Jag älskar, älskar, älskar att galoppera ute i det fria, det är verkligen den härligaste gångarten! Dock har jag väldig respekt för hästar då jag är ringrostig, och jag har ramlat av en skenande häst och brutit armen en gång. Inte kul!









Kommentarer
Postat av: Silke

Härligt!! :)

2014-08-21 @ 20:30:30
URL: http://silkez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0