Blandade känslor...

Idag är en konstig dag. Fick reda på imorse att Bäbis hade fått en akuttid hos veterinären då hon gjorde sig illa igår. Det fanns inget annat att göra än avlivning. Jag hade bestämt mig för att följa med efter det kom upp för några veckor sen, men nu var det inte planerat så nu blev det inte så. Det är nästan det som känns värst, att jag inte fick sägs hej då. Jag sörjde det här redan när diskussionen togs upp på allvar, så just nu tycker jag ändå att jag hanterar det ganska bra. Men jag vill inte tänka så mycket på det, jag har sysselsatt mig med annat hela dagen.


Älskade, finaste Bäbis! Tack för våra åtta år tillsammans, jag kommer sakna dig enormt <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0