Min vision...

Och här kan jag guida er genom min vision!

Sängen är utdragen från väggen, då det ska göra att rummet känns större. Till vänster skulle givetvis ett likadant sängbord stå, alternativt två nya. Och en stor tavla, eller dubbla tavellister centrerat ovanför sängen.

På kortsidan med fönstret så tänkte jag sätta skynken från golv till tak, vita så klart. Så antingen kan man dra isär dom och släppa fram fönstret, eller så har man skynket över hela väggen för mysfaktorn. Det gör också att rummet får större rymd. Nere till vänster tänkte jag ha min avlastningspuff, vill kunna slänga kläder och kuddar nånstans.


Rakt framför sängen skulle jag vägghänga tvn för att skapa plats. Krokarna till höger bort.



Tvn och anslagstavlan skulle bort, och där skulle jag sätta upp en stor spegel. Vilket åter igen skapar större rymd! I hörnet med tofflorna skulle jag ställa en tamburmajor eftersom jag skulle behöva ta ner krokarna som sitter uppe nu.


Vad tror ni?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0