Jösses...

Jag har känt mig riktigt motarbetad ett par dagar. Ni vet känslan som uppstår när ens nyckelknippa råkar bosätta sig i ett annat land? Inte? Inte jag heller förrän nu! Min syster glömde att lämna tillbaka den innan dom åkte tillbaka till Australien (dom bodde här ett par dagar), så mina nycklar lever säkert la vida loca på varmare breddgrader just nu. Det var några dagar sen dom åkte tillbaka nu, men jag har inte tänkt på det själv eftersom jag skulle hämta upp den i Matfors vid tillfälle, den skulle lämnas där. Så nu är jag inne på min sista nyckel och jag kommer få magsår av rädsla att tappa bort den innan det finns en chans att få tillbaka nyckeln. Det största problemet var att min vindsnyckel också satt på knippan, så det blev onekligen problem att ställa tillbaka julsakerna. Tur att man har män i familjen som kunde komma och bryta upp hänglåset (mitt privata) med jätteverktygen. Vilket äventyr, haha! Nu är iaf alla julgrejor borta förutom adventsljusstakarna och julgranen. Det kommer bli sååå tomt när jag tar bort den, så drar ut på det lite :-)

När vi ändå pratar om motarbetad så hämtade jag det här paketet idag. Finn ett fel! Jag känner mig lite sur!






Kommentarer
Postat av: Evelina

Du säger väl till att du fått fel?

Svar: Ja, jag ska ringa dom imorgon, dom hann stänga idag!
Magdalena

2014-01-10 @ 21:31:14
URL: http://lonken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0