Inget hakuna ma'vodka...

Jaha, då har ännu en helg seglat förbi. Visserligen känns det segt ibland när man väntar på något, men jag tycker överlag att tiden går väldigt fort nu! Är det för att jag börjar känna åldersnoja? Haha! Såg på nåns instagram nyss att det är 94 dagar kvar till julafton, herregud...

Jag har iaf haft ännu en innehelg, jag har med andra ord snart haft en vit månad helt ofrivilligt ;-) Måste ändå erkänna att det är rätt skönt att vara hemma ibland, men det är tråkigt att vara ensam.
En tjej på jobbet ville byta pass i helgen, så jag blev oplanerat ledig idag. Skönt då det innebär att jag fick två lediga dagar irad då jag är ledig imorgon också. Då tänkte jag passa på att storstäda, hur tråkigt det än må vara!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0