Påskhelg...

I lördags var det utgång på kartan. Det är faktiskt väldigt roligt att gå ut just på påsken tycker jag, många kända ansikten då det är en hemvändarkväll. Vi blev ovanligt många hemma hos mig innan också, över tio brudar tror jag! Syrran var också här och bjöd laget runt på tequila... Jag brukar säga att inget bra händer när man dricker tequila, det är fasen farligt, haha! Sist jag gick all in på den fronten, så slutade det med att jag kröp upp för en hotelltrappa i Thailand. Inte mitt stoltaste ögonblick ;-)
Nu gick det dock bättre eftersom jag fick ha lite pli på mig själv då jag skulle jobba dagen efter ;-) En kul kväll blev det iaf!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0