Helgen...

I helgen blev det dubbel utgång, men eftersom tant hade klivit upp kl 7 fem dagar så var hon väldigt trött på fredagen. Höll med andra ord på att somna på uteserveringen i fredags, och lämnade därmed lite tidigare ;-) Var betydligt mer pepp i lördags då jag var ledig och hann sova ut ordentligt först. Det blev även som ett litet födelsedagsfirande eftersom jag inte kunde fira helgen innan då mamma fyllde år. Visar presenter senare!

Innan på dagen så hängde jag även med Camilla och hennes familj på stan ett tag. Hann med en hel del måste jag säga. Fika på charm, kolla på Pridetåget, sitta på Torgets uteservering och även kika lite nere i hamnen på sm-veckan. Fick även köpa med mig ett par munkar hem, yumyum ;-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0