På jakt efter en mixer...

Min gamla obh nordica-mixer sa tack och godnatt för längesen, och jag har inte känt för att lägga pengar på en ny. Dock så saknar jag den då jag varken kan göra milkshake, smoothies eller frysta drinkar, så ikväll fick jag för mig att spana efter en ny. Och voilà! Hittade denna nedanför så den har jag klickat hem nu. Jag vet att man får det man betalar för, men jag tycker hittills att Andersson har fungerat bra. En mixer är inte heller något jag vill spendera en massa pengar på då jag faktiskt inte använder den så ofta. 
Den finns i samma rosa färg som min bakmaskin, men jag valde en grön för att få lite olika färger på köksmaskinerna :-) Jag råkade hitta dom fina kvarnarna också, så dom åkte med i varukorgen!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0