AW...


  
Igår hade hela köpcentrumet after work på restaurang APA i stan. Jag ska villigt erkänna att jag bad min kollega att fota hennes istället då min mat alltid ser ut som en barntallrik. Mycket mindre aptitlig med andra ord. Jag skämtade lite med personalen om att jag var som ett barn i maten, och när jag frågade om jag kunde få lite vanlig ketchup (istället för alla deras specialgjorda tillbehör som syns på bilden) så fick jag svaret: ja, men heliumballongerna är slut! Haha, älskar sköna människor :-) Dom har även stripes med parmesan som krydda och dom är fantastiska måste jag säga! Burgaren var också god så klart, men det är inte en jättekul maträtt för mig då jag inte äter tillbehör och dressingar och sånt. Blir liksom lite halvtorrt och tråkigt då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0