Älskar Sidsjön...

Igår följde jag med Camilla och hennes man till Sidsjön för en promenad och grillning. Jag blev överlycklig när hon frågade om jag skulle med, för jag hade precis innan funderat på vem jag skulle kunna fråga! Och vem blir inte lycklig över årets första grillning? 
Jag har faktiskt haft en ganska jobbig helg då jag har varit väldigt ledsen. Jag känner mig liksom psykiskt och fysiskt utmattad känslomässigt, och vissa dagar rinner det över. Det är så läskigt att andra människor har den makten över ens mående, att dom som gör en gladast även gör en mest ledsen.
Hur som helst, det var iaf skönt att få komma ut och lapa sol. Jag älskar att gå runt Sidsjön!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0