Igår...

Inte dom flashigaste bilderna, men bättre än inget, eller hur ;-)
Denna helg har typ tagit kål på mig. En sjukskrivning på jobbet och utbildningar har gjort att jag knappt har varit ledig i veckan, och sen för lite sömn på det. I torsdags hade jag besök och fick vänta länge på att tåget skulle komma till stan, i fredags höll grannarna från andra porten mig vaken och igår var jag på en bar med Jessica. Så mycket självförvållad trötthet också, men ibland är det ju faktiskt värt det ;-)

Så bilderna är från gårdagen då Jessica köpte indisk mat som vi åt hemma hos mig, sen blev det en drink på RÅ. Jag har varit så otroligt sugen på en riktigt god drink på sista tiden, så det var mumma. Imorrn vankas jobb igen, men jag har iaf sovmorgon :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0