Ännu mer, förlåt...

Jag glömde säga innan att jag valde dom randiga peeptoe-skorna på er begäran! Jag råkade lägga undan ett annat par röd/vita istället och dom svarta, opss! När jag kom hem med mina två smockade kassar så var den första kommentaren jag fick: Lilla gumman, tycker du att du behöver fler skor? Haha^^ Men liksom jag måste lägga undan det jag vill ha medans jag kan! Det är tärande att se alla andra köpa skorna som jag själv vill ha, haha! Det kom in fler bekanta som handlade av mig idag med! Marie kom in och köpte tre par skor, hon sa även att jag var den bästa butikssäljaren som finns^^ Nog för att hon bara sa så, men iaf, haha! Sen kom mormor in och köpte två par skor. Så om du känner mig, kom in och fynda!^^ Sandra varför kommer inte du in? I miss you!
Hittade värsta brillsen på hemsidan också som jag måste kolla efter nångång! I want the pink ones!


image294

Kommentarer
Postat av: stress sandra

hihi sorry att jag inte kommit in än vill säga.. har haft och HAR skit mycket att göra. har helt glömt att växla pengar, skriva packlist osv... aah plus att man ska jobba! sedan undviker jag även stan för alla shoppning frestelser :P! men men vi får höras nått fram över... vi har fem dagar på oss det klara vi! see yah ciao

2007-04-19 @ 21:44:35
Postat av: Evelina

Jag såg ett par vita sneakers med kardborreband på som jag blev sugen på :) Fast fanns inte i min storlek tyvärr.. *snyft*

2007-04-19 @ 22:11:37
URL: http://lonken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0