Because I'm worth it...

Jag ska fasen börja ge mer komplimanger till folk! Både igår och idag var det första jag har fått höra på jobbet, vad fin du är, är två olika personer. En sån liten komplimang gör en verkligen glad!
Spenderade förmiddagen på lagret igen och fixade dom sista paketen tillsammans med en annan dam. Jag är väldigt stolt över att ha varit där tre dagar med en kniv, och jag är fortfarande hel, haha! Fast igår tappade jag kniven på min hälsena, tur att bladet inte är så vasst, annars hade det gjort ont! Mitt i allt paketplock så kommer chefen och har köpt prinsesstårta så det blev fikapaus^^ Bra att äta tårta innan man ens har hunnit till lunchen, haha!
Ett par timmar senare blev det iag lunch och jag knatade hem. Attans vad varmt det var att gå i min lååååånga backe. Fick iaf skjuts ner så jag kunde vara hemma extra länge!
Hann bara komma tillbaka så kom Fredrik och pratade. Dom skulle fota Isak idag till tidningen! Känns bra att han kommer in till mig också ibland. Känner mig mindre jobbig över all tid jag spenderar på hans jobb då, haha! Jobbet slutade bra iaf. Jag fick extra betalt för att jag har slitit så mycket, man ba åh^^ Sen har jag haft supertrevliga kunder som gör slitet värt allt!

Kommentarer
Postat av: Madde

ja komplimanger är verkligen välkommer (a)

2007-04-25 @ 22:38:15
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0