Big nono...

Der har precis kommit in ett enormt grått moln över himlen här. Av alla dagar som finns, pleeeease börja inte regna ikväll! Håret blir fasen katastrof i luftfuktighet, haha! Jag börjar även bli lite stressad inför kvällen. Jag vet knappt vad jag heter längre! Vad ska jag ha på mig?? Hur ska jag ha håret? Det enda jag vet är att jag ska inviga mina nya ballerinas på riktigt iaf. De känns som jag är otrogen mot mina Björn Borg, haha! Jag får tacka dom för en trogen tjänst och lägga dom på hyllan!
Åh, gud, klockan är snart halv 17 och det enda jag har hunnit med är att duscha och använt BUS. Att gå ut är tydligen ett heldagsjobb, haha! Näe nu ska jag kanske börja ta tag i mig själv. Känns nog som att det blir jeans ikväll iaf. Molnen ser inte så lockande ut... 

Update: Okej jag ger mig! Hädanefter ska jag skriva 16.30! Hahaha! x)


117070-248

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha, halv 17.
Ha det så kul, och Glad påsk!

2007-04-06 @ 16:56:17
URL: http://cammomilla.blogg.se
Postat av: Anonym

halv 17... 16.30?

2007-04-06 @ 17:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0