Datorn...

Min dator har ju inte funkat som den ska den senaste veckan, så i fredags kom det en datakille hit och donade. Nu är de första gången jag sitter sen dess, och jag fattar ingenting, haha! Det är vääääldigt mycket renare än vad jag har haft det^^ Sen har ju jag XP men nu ser det inte ut så längre! XP påminner ju lite om Mac, men nu är det mer stelt. Till råga på allt så har jag lyckats installera fel msn, så jag fattar ingenting av den heller, men jag hittar inte den gamla versionen igen! Han vet nog vad han gjorde, så jag lär mig väl, men jag stör mig faktiskt på layouten nu... Nu ska jag kolla igen och försöka hitta mina saker, haha!

Kommentarer
Postat av: Evelina

du kan ju ändra layouten på samma ställe där man kan byta färg å så :)

2007-04-22 @ 19:37:17
URL: http://lonken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0