Fynden...

När jag var och hämtade papper på ams så sprang jag på en karl som jobbar på fritidsgården på min gamla skola. Han ba, heeeeej! Killen som gav mig alla papper ba, öh känner ni varann? Han ba, jaaa hon var med i  ungdomsrådet, hon är såå duktig så! Bara för mig att stå där och gotta sig i allt beröm, haha! Sen sa han att jag måste komma och hälsa på där, och att jag ska ringa innan så jag hinner träffa Lasse och Johan och dom andra. Blev faktiskt lite sugen, ska se om jag tar en sväng dit nån gång! Saknar att babbla med Lasse, jag hade glömt hans existen, haha!
Sen blev det då stansvängen^^ Tänkte visa en liiiiten bild på hur bikinin ser ut! Inga porrbilder här inte, haha^^ Underdelen får ni fantisera om, för här visas ingen butt! Närå, det är vanliga hipsters med en silverring på framsidan. Sen är båda klänningarna gråa. Jag känner hur jag sprakar av färg såhär på vårkanten och allt, haha! En är typ en hängselmodell, den andra är polomodell. Tror jag ska ha den senare ikväll faktiskt! Tights eller strumpbyxor till, är dagens dilemma! Okej, det blandat med vilka skor, vilken frisyr och vilken väska!

117070-277

Kommentarer
Postat av: Evelina

Den verkar sitta bra bikinin! :) Va kul att prata med Lasse :D Han var det längesen jag såg. Är han utan jobb nu eftersom han va på ams?

2007-04-13 @ 18:16:18
URL: http://lonken.blogg.se
Postat av: Madde

haha så du köpte den ändå xD haha
ja den verkar fin :)

2007-04-15 @ 00:58:05
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0