igår...

Igår var ganska.. skum. Men kul ändå! Började med att Malin och Marie kom hit till mig, där vi sminkade oss alldeles sparkling och sen började vi förfesta lite tills syrran kom och hämtade oss. Vi åkte upp till Skvaderns skola (har aldrig varit där annars, kändes skumt att festa där) och träffade alla andra som redan var där. Inte för att jag kände så supermånga, men det var flera ansikten som man kände igen. Jag träffade en kille från grundskolan som jag inte har sett sen vi slutade nian. Liksom fyra år, så träffas vi där! Det var kul!
Sen blev jag presenterad för en annan tjej, hon ba, kommer inte du från Ljusta? Jag ba, öh joo.. Hon ba, men då måste du veta vem Micke är! Det är min kille! Han vet jag ju jätteväl vem det är, vi har haft många sjuka lektioner ihop, haha! Sällan folk känner igen mig som jag inte har en aning om vem dom är! Men till mitt försvar så har hon bytt look. Dom har ändå varit tillsammans i typ tre år, så jag har ju sett henne förut ett antal gånger! Vi stod iaf och pratade jättelänge om livet efter studenten och om att vara au pair i USA! Hon ska dra dit sen, jag är så jäkla avis, haha!
Sen vet jag inte direkt vad jag missade men nästa gång jag kollade mot den lilla scenen stod det fem killar utan kläder där! Man ba, hello! Haha! Okej, det var typ kanske bara två som stod i kallingar, resten hade brallorna kvar!^^
Sen dök Matilda upp. En annan  tjej från klassen. Vi hade nästan en liten egen Media-reunion där, haha!
Jag Malin och Marie drog iaf ner på krogen. Hamnade på Coppers, vart annars? Mitt lilla hak. Antingen älskar man eller hatar det stället, jag tycker det är grymt! Sen har vi ju min favorit-bartender där! Han är så söt att bara kolla på, men väldigt upptagen av nån tjej. Det var helt okej där, till ett gammal strul dök upp. Jag hatar när det händer! Jag vet inte ens vad han heter, bra jobbat^^
Vi avslutade iaf kvällen på Max, haha! Malins föräldrar skulle skjutsa hem oss, men dom andra ville äta där innan. Hennes föräldrar är verkligen en rolig klass för sig! När vi sitter och trängs i baksätet så säger hennes pappa: Det är så trångt så dom blir med barn i baksätet! Haha, så sköna!


117070-254


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0