Lagret...

Äntligen hemma! Jag har spenderat hela dagen på lagret idag. Rätt skönt att få lite omväxling efter förra veckan då jag skötte butiken hela tiden. Man kan typ sitta på en stege och typ käka kakor samtidigt som man packar upp skor, rätt soft^^ Fast det är ju ganska tungt och smutsigt också. Sen är det utmärkt att sitta där när man har en dålig dag, och man känner sig fulast i världen^^ Hann dock med några kunder iaf. Den sista stod och skrek på nått oidentifierat språk för hon fick inte lämna tillbaka ett par skor. Man ba omg, haha! Morgonen började också finfint när båda kassorna strejkade samtidigt. Tror det hann bli lite panik innan det var löst! Tror inte att det hände nått mer spännande än så, haha! Eftersom jag är där hela dagarna så är det väl ungefär så intressant min dag har varit!^^
Vi i huset får iaf gå på smygstart på Cubus rea i veckan, tror jag ska dit och kika lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0