Mer grejs...

Hittade en bild på den gråa väskan som jag har lagt undan också. Den är riktigt stor i verkligheten! Eller inte enorm men lite större än vanligt! Älskar stora väskor, jag känner mig som en jätte med småa, haha! Sen läste jag ju precis VR där Ebba faktiskt skriver; Grått är flott, våga vägra svarta och bruna väskor. Det var väl passande att min råkar vara grå?^^
Det blev ju poppis med tantskor för ett tag sen. Ni vet såna som liknar herrarnas finskor. Jag har inte gillat den trenden alls, men det har kommit in en annan variant på Wedins nu som jag också funderar på. Den är liksom pumpsmodell fast den täcker mer av foten, och den är i fuskmocka. Faktiskt riktigt söt på, och inte lika illa som dom andra varianterna^^



 
117070-288117070-289
 

Kommentarer
Postat av: amelie&frida

snygg väska!

2007-04-18 @ 22:08:01
URL: http://couleur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0