More shoes...


Jag finner inga ord för hur stressigt det var på jobbet idag. Kön ringlade enda ut till ingången! Jag har aldrg sett nått liknande tror jag. Sen är det lagomt kul när en kund slänger upp typ åtta par skor som den ska. Snacka om att virra omkring på lagret, så ska man försöka vara snabb och smidig samtidigt! Min mamma blev en av dom kunderna, haha! Tror hon åkte hem med åtta par skor^^ Fast det var skönt att det var hon för då kunde jag äntligen andas och sega lite.  Jag har också hämtat ut mina, eller iaf två par, sen Hannas skor. Det blev röda Don Donna ballerina och ett par rosa kilklackisar. Översta bilderna är mina som ni kanske förstår! Ser ut som jag har världens klumpfot på bilden med dom rosa, men ni får ha överseende med det, haha! Sen hämtade jag även ut den stora badväskan!


117070-290 117070-291 

117070-292 117070-293



Kommentarer
Postat av: Evelina

Seriöst hur många skor ska du köpa? :P Haha! Har du pratat med Annika om att lägga undan skor eller är de pappa som köpt dom?

2007-04-19 @ 20:36:35
URL: http://lonken.blogg.se
Postat av: Madde

jag gillade dem svarta xD :)

2007-04-22 @ 15:25:48
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0