Mot staden...

Sitter och äter frukost framför datorn som vanligt^^ Väntar på att syrran ska bli klar i duschen, så det är en ganska bra tidsfördrift! Vi ska knata ner på stan och kika lite tänkte vi. Hon säger att hon måste ha mig med, för annars hittar hon aldrig fina kläder, hahaha! Jag ska göra mitt bästa för att faktiskt hålla i plånboken hade jag tänkt^^ Undantaget är väl att titta på nått åt pappa! Synd att det ska vara så jäkla blåsigt ute så man inte kan skippa jackan. Jag hatar när det blåser! Bara så ni vet^^

Kommentarer
Postat av: missankre

åå tack så mycket, jag med, ha det trevligt istan jag ska också in :)

2007-04-29 @ 12:31:22
URL: http://missankre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0