Rensning...

Jag har tillägnat kvällen åt min garderob. Nämligen rensat bort ännu mer skit! Men idag tog jag inte kläder, utan underkläder, alla påsar och allt annat grejs som skärpade. Blev sex fulla plastkassar! Sen flyttade jag om lite därinne. Jag gjorde plats för alla väskor på samma hylla så dom slipper ligga på golvet, sen la jag in några par skor i deras kartonger så dom inte heller tar onödig plats. Fattas bara att vika ihop alla kläder och sortera men jag pallade inte mer ikväll. Skulle behöva bygga om där inne, kanske nått att ta upp med pappsen^^ Eller iaf måla om vitt så man ser bättre. Frågade pappa på en gång, han skulle kolla efter färg imorrn^^ Yeah! Haha!
Jag la undan två par skor idag också, men jag vet inte om jag ska ha dom. Ena paret är för stora, men jag vill ha dom för dom matchar min ljusbruna väska som glimtar på bilden. Finns även en stor grå väska som jag är riktigt sugen på! Vi får se, vi får se... Nu ska jag snart sova så jag orkar ta kassan själv imorrn!


117070-284

Kommentarer
Postat av: evelina

fin utrensning!
jo jag har hört klåten förr men ville bara lägga in den. blev kär i den i fredags :P gick de bra då på wedins utom stol incidenten? :P hehe

2007-04-17 @ 11:14:29
Postat av: Madde

lixom jag vill oxå ha en STOOOR garderob... jag måste lixom ha väskorna i ett skåp och skorna över hela hallen xD haha.. fan får skaffa mig en hollywood-wannabe snart tror ja ^^

2007-04-17 @ 21:38:40
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0