Trötter...

Åh jag hatar när man loggas ut när man skriver. F*ck you bloggen^^ Mötte killen som kom fram och kysste mig på krogen en gång, idag när jag gick ner efter lunchen. Jag har nog snudd på aldrig blivit så chockad nångång! Inte ofta en främling bara stegar fram och tar sig friheter. Jag vet ju inte ens vad han heter^^ But he's a cutie^^
Spenderade eftermidagen med att bygga nya reaställ med barnskor. La undan två par till min systerdotter Hanna. Dom är så små och söta så. La även undan en perfekt badväska till mig själv^^ Nu har inte jag varit på en riktig strand sen 2005, men nångång kanske, haha! Och nu ska ni få höra! Den fanns i rosa, men jag valde en svart! Se, jag kan mostå frestelser! Fast jag resonerade så här, om den rosa finns kvar sen så köper jag den också, haha!
Nu ska jag roa mig själv med nått eftersom msn vägrar att fungera. Man känner sig verkligen helt avskärmad från omvärlden^^ Är helt slut, så det blir nog sängen och min bok en stund!


Kommentarer
Postat av: Madde

hahaha men du är juh galen xD
skulle aldrig välja en typ icke-favoritfärg framför min favvofärg xD hahah... men men xD ibland måste man chansa hahahah

2007-04-17 @ 21:37:10
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0