Hur skulle dom förstå, dom vet ingenting om oss...




På sekunden av din blick jag frös
Jag känner gammalt tjat, bara så meningslöst
Så varför ligga här själv varje natt
När du kan ta på mig som ingen annan kan
Har du hört - dom tror vi klarar några dar
Att vi kanske kan ha några få veckor kvar
Och hur skulle dom förstå?
Dom vet ingenting om oss.

Dina läppar skickar kyss ifrån
Helsingborg, jag fick en bild på telefon
Är det din önskan så är det min lag
Du vet jag släpper allt och flyger ner idag
Det finns dom som lovar att det svalnar snart
Låt dom prata på, det är underbart
Och hur skulle dom förstå?
Dom vet ingenting om oss

Dom skulle tänka sig för om dom förstod
Ett hjärta som slår som mitt gör
Det går på för det får aldrig nog!

Och jag kan höra alla snackare
Så mycket snyggare än jag
Och mycket starkare
Men du ska lyssna lilla stackare
Och när vi kommer åt ditt håll
Då så ska du akta dig!

Jag ser ner på alla som ser ner på dig
Låt dom se det själva, låt dom ångra sig
Och hur skulle dom förstå?
Dom vet ingenting om oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0