Måndag igen...

Jag måste bara börja med att säga aaaaahhhh!!! Första gången jag sitter ner sen kl 10 imorse, gud så skönt! Blev övertid idag igen, så nu har jag jobbat över tio timmar extra på tre dagar. Dom flesta jobbar övertid typ en timme, men jag får snarare jobba tre. Idag var det tre och en halv till och med. Jag var ju på väskaffären först, så kommer en av tjejerna från sko ner och lånar datorn. Hon ba,
 
Kommer du upp sen?
Va?
Har dom inte pratat med dig än?
Nää!
Dom vill att du ska komma upp och jobba efter!

Suck...

Bra att jag får veta sist av alla vad dom har för planer för mig! Men det är ju pengar iaf, så när man är hemma känns det ganska skönt^^ Hann inte äta lunch heller så jag har levt på Nutriletts måltidsersättningen hela dagen. Har aldrig ätit den innan, men jag hade inte tid med nått annat. Ganska god för att vara bantningsmat! Näe nu ska jag faktiskt laga riktig mat innan det blir för sent!

117070-493
 

Kommentarer
Postat av: Sandie

Shit njut av att sitta ner =)

2007-08-20 @ 20:01:33
URL: http://chipset.webblogg.se
Postat av: linnea

hahahahha, shiiit. jag gjorde exakt som de var på bilden, men bilden liksom,.... syns inte?:O

2007-08-20 @ 20:34:36
URL: http://linnealundstroem.blogg.se
Postat av: Linnea

hahaha, kan du inte adda min på msn [email protected], det går seriöst inte. känner mig sjukt besvärlig nu!

2007-08-20 @ 20:56:00
Postat av: Madde

hehe fy fan xD men var den god ska jag nog prova den med (a) hahaha :)
ja asså det var läskigt.. det måste fan tom ni erkänna hahah :P men ditt var läskigt det med.. spökar det hos er kanske? haha ja du.. jag köpte en mr rabbit (a) sen saker till den haha.. medel och skit ^^ hahahha
men du får se själv de fina sakerna (a) haha

2007-08-20 @ 22:09:46
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0