En riktig nagelbitare...

Vilken fredagsskräck jag har varit med om! Vi hade strömavbrott hemma när jag var på jobbet så datorn slog av. Sen efter middagen skulle jag sätta igång den men det gick inte! Panik!! Jag såg framför mig hur halva livet som finns sparat på datorn försvann, haha! Efter att ha dragit ur alla kontakter och satt tillbaka dom så slog den iaf på, tack gode Gud!
Köpte lita småsaker på stan på lunchen också. Farligt att jobba i närheten av massa roliga butiker^^ Blev torrschampot som ska bli spännande att testa. Vissa tycker att det är skitdåligt medan andra tycker att det är jättebra, lär väl återkomma på den fronten! Sen köpte jag en halsduk och skinn-tumvantar på jobbet. Vantarna är så himla gosiga med fodret innuti! Råkade även slinka med en kjol från H&M, men till mitt försvar så har jag faktiskt letat efter den så jag är förlåten! Orkade inte byta om innan jag fotade så ni får leva med att odd molly-klänningen syns så vackert under kjolen!
Nu blir det nedräkning inför Idol-finalen med Postkodmiljonären (älskar det programmet, haha), spännande värre! Trevlig helg på er!



117070-685117070-686

Kommentarer
Postat av: Marla

Såå.. hur tycker du schampot funkar?

2007-12-11 @ 18:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0