Gräva en grop låter bra...

Har bara gått halva dagen men jag är inte kompis med denna torsdag direkt! Pappa skulle ha åkt till ikea igår (inte så svårt att räkna ut att dom skulle köpa ljuskronan till mig), men det blev inte så. Välkommen till familjen som skjuter upp allting! Iaf så åkte han dit idag istället. Tror ni inte att dom två sista kronorna som fanns kvar sålde slut imorse!! Vilket även betyder att om dom hade åkt dit igår som dom skulle så skulle jag ha haft min nu! GAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!

Update: Okej, det är inte så farligt egentligen, den kommer faktiskt in på lager igen om två veckor så jag ska köpa den då istället. Har bara en dålig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0