Julklappsköp...

Jag glömde nämna att jag faktiskt köpte mina första julklappar igår! Känns skönt att ha det största över, haha! Ska handla alla småsaker sen när jag får tid. Har lunchpasset nån dag på jobbet så jag kan kanske springa när jag har slutat då! Iaf så köptes det fyra biljetter till nyårsrevyn, som både mamma och pappa vill gå på. Deras sambos får naturligtsvis också biljetter! Jag valde tom helt olika helger för att dom ska slippa springa på varann^^  1280 kr mindre på kontot, men nu är det iaf gjort!




117070-694

Kommentarer
Postat av: Evelina

najs att du fixat det :)
tänk om nån skulle få nys om din sida å se va vi har köpt till dom? jag tror iaf inte att jag har råd med en kofta :S fast iofs beror de på vad den kostar? är pank som bara den nu!

2007-12-12 @ 18:03:16
URL: http://lonken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0