Nytt schema...

Sprang och hämtade mitt nya schema idag innan jobbet. Jag har valt alla tiderna själv, men det svider lite att jobba fem helger irad, och tio dagar på raken utan att vara ledig. Jag kommer vara helt slut i januari, haha! Jag fokuserar bara på dollartecknen just nu!
Fick klänningen med posten idag, den är så himla söt! Dock lite kort, men jag drog på stickade strumpisar så man blottar sig inte så mycket iaf ;) Nu väntar jag på en annan klänning som borde dyka upp mån-tisdag nångång, hoppas att den är lika fin också!

Kommentarer
Postat av: Evelina

du å dina klänningar :P bra att de löste sig med inbetalningen., har förresten satt in 640 kr på ditt konto ifall du inte sett de redan :)

2007-12-07 @ 16:01:14
URL: http://lonken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0