Dagens...

Dagens humör: Har jäkligt ont i ryggen efter skyltningen, så just nu är jag nog ganska sur^^

Dagens skumma: När jag gick till jobbet och en främmande bil som ska köra ut från sin gård stannar bilen och säger att jag får åka med ner till stan om jag vill. Tack men nej tack, sa jag!

Dagens pinsamma: När vi skulle sätta upp dekalen på skyltfönstret och ett medelålders par står utanför och tittar. Sen kommer mannen in och säger: Tjejer vad håller ni på med? Vill ni ha hjälp, jag jobbar med sånt här! Han tyckte tydligen inte att vi var så duktig, haha!

Dagens ros: Till mannen som faktiskt tog sin fritid och hjälpte oss gratis!

Dagens inköp: En jäkla massa tomtar till mamma som hon beställde av mig!

Dagens bästa: Att jag hittade min hjärtstekpanna och mitt förkläde som varit mystiskt borta!

Dagens längtan: Få sova, zzzzz... Helst en natt utan mardrömmar där nån försöker mörda mig, eller där jag bara allmänt håller på att dö! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0