Post...

Fick lite panik nyss när posten kom och jag fick en elräkning. Jag har liksom ingen egen elräkning så man blir ju nervös att man ska måsta betala nått som man inte ens vet om. Men det visar sig att vår nya granne heter nästan exakt likadant som jag och alla i det här huset bor ju på samma adress. Båda heter Magdalena, har efternamn som börjar på E och slutar på berg. Känns verkligen som vi måste börja dubbelkolla all post nu framöver. Lite större skillnad på efternamnen hade ju inte skadat, brevbärarna lär ju bara läsa av lite lätt liksom! Börjar hon få mina tidningar och paket så börjar jag gråta, haha!
Fick lite roligare grejor också! Bonuschecken från Wedins kom nämligen idag, även nya utskicket från Åhléns klubb. Fick 20% rabatt på valfri vara där, så det passar utmärkt eftersom jag har sett soffkuddar och gardiner som jag ska köpa nästa vecka! Nu efterlyser jag bara min SOLO-tidning, VR fick jag ju i måndags...
Måste fortsätta på min lilla lista nu, känns inte som jag har kommit så långt!



♥ Sov inte bort hela dagen

 Fyll i alla försäkringspapper och skicka iväg bums!!

 Städa sovrummet så det inte ser ut som tredje världskriget håller hus därinne

 Ring chefen om kommande timmar

 Gå på hockey med Anders och storebror (tror att han ska med)!


Kommentarer
Postat av: tilda

hoppas du får en bra dag, kram!

2007-11-15 @ 14:28:42
URL: http://aouch.blogg.se
Postat av: Madde

oj såg din kommentar nu.. asså ja skrev det där sent på kvällen.. lixom ja vet inte vart allt kom från xD jag är lite impad över mig själv som fick ner exakt som jag tänkte hahah

dock vare inte roligt att få dig gråta (a) sorry för det (a) haha ohmy... elräkning XD hade vart bättre om det var dina räkningar som kom till henne ;) HAHAHA näe skämt o sido....

2007-11-15 @ 14:55:05
URL: http://justmadde.blogg.se
Postat av: Evelina

solo brikar väl inte komma förrän i slutet av månaden?

2007-11-16 @ 23:03:03
URL: http://lonken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0