Skratt...

Fastnade framför tvn igår kväll. Efter Grey´s och allt annan tjosan, så blev det Stå upp med Thomas Järvheden. Har aldrig sett det förut, han berättar pinsamma historier som någon ur publiken har varit med om. Verkligen jätteroligt! Problemet var att det gör så ont när jag skrattar så jag fick panik över att inte kunna sluta, haha! Efter det så var det fem minuter Centralskolan med Filippa Bark. Skulle föreställa att hon och en kompis hade bokredovisning om Anne Franks dagbok. Så säger dom att folket blev taget till koncentrationsläger. Sen lägger hon till; Men det var inte för att dom hade damp! Jag och mamma skrattade så tårarna sprutade, Anders ruskade på huvudet och sa att vi var övertrött, sen gick han därifrån^^ Det är inte riktigt lika roligt idag faktiskt!
Gav upp i soffan efter det, la mig i min underbara säng och gluttade på Jordan och läste en bok medan jag väntade på reprisen av Heroes istället. Hatar att reprisen går kl 01, det är ganska jobbigt att hålla sig vaken. 
Idag ska vi hälsa på den nya bebisen. Eller dom andra ska iaf, jag får se om jag följer med. Vet inte om jag orkar åka bil i flera mil...

Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha fan att ja missade filippa bark! :P vilken tid går de där på onsdagkvällarna?

2007-11-08 @ 16:45:30
URL: http://lonken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0