Dagens sötaste...

En liten flicka kom fram till kassan idag på jobbet, hon var typ sex år. Sen lägger hon händerna på disken och tittar försiktigt på mig, och säger "vilken fin klänning du har"! Åh, så söt :)
Jag hade tunikan från H&M Trend på mig som klänning. Klippte sönder (ajajaj) en annan klänning igår för att kunna förlänga den här med svart tyg istället. Blev ganska bra! Jag har lite svårt för "mittemellan"-längden på kläder, jag vill antingen ha klänningar eller toppar som slutar nånstans på rumpan. Kan vara för att jag inte gillar tights, har alltid föredragit strumpbyxor! Mer smickrande för mina ben :)

Kommentarer
Postat av: Madde

haha ja det tyckte jag med x) hahahaha men men ^^



haha söt tjej =)

2008-08-12 @ 21:16:56
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0