Hjälp...

Jaa, min så kallade lediga dag blev istället sex timmar på jobbet! Det går väldigt bra för mig och mina lediga dagar nu för tiden! Har ju tagit ledigt på onsdag, men nu ska jag kanske hoppa in extra då med. Känns bra att jobba extra på en dag som man faktiskt har tagit ledigt på, haha! Jag kan inte säga nej heller, pengarna lockar mer än en ledig dag även om jag blir trött. Jag hoppas iaf på sol imorrn och på torsdag så vi får se om vädergudarna är på min sida :)


Jag kanske, eventuellt råkade köpa en tröja idag. Jag klarade tre dagar, fantastiskt! Jag tror jag behöver hjälp, det här går inte... Fast det var iaf en höstig sådan om jag får skylla på nånting, höhö ;) 

Kommentarer
Postat av: Madde

nu ska vi se om ja får med allt x)



va roligt att du är med och tävlar, ja håller tummarna gumman :D

haha så att åka bil med mig är som att se skräckfilm? HAHHAHHAHA näe ja förstår va du menar ;) tror jag hahaha

* okej bra, då ska ja kolla in kjolen någon dag hehe :) ja bara måste ha den!



hahaha dina lediga dagar verkar inte så bra x) men kom ihåg att du itne får jobba för många dagar irad :O så att dem inte drar av pengar eller att du itne får jobba eller så sen :)

2008-08-04 @ 22:29:42
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Ludde

när ska du köpa MoDo tröja då? HEJA MoDo!

2008-08-05 @ 14:56:59
URL: http://lurvasludd.blogg.se/
Postat av: Moa

hahaha, du är ju bara för söt! shopaholic bekymmer på hög nivå ;)

2008-08-06 @ 20:34:59
URL: http://moooooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0