Köp mig...

Jag har hämtat ut klänningarna nu. Blev grymt besviken att den rosa var för liten. Till och med mina små behag kan vara för stora ibland! Jag orkar inte skicka tillbaka den heller, kostar ändå bara pengar. Önskar att nån lite mindre människa kan köpa den av mig, så jag kan beställa en ny. Tradera finns ju alltid, men jag orkar inte hålla på med det heller... Det är vid sånahär tillfällen som man skulle ha haft en megablogg, så skulle den vara såld på två minuter! Jaja, finns det nån som är sugen på en rosa bakelse så kan ni ju skriva, den kostade 499:-.

Update: Eller maila [email protected]




Kommentarer
Postat av: Alexandra

den var himla fin,men om dina små behag inte får plats så kan vi ju se i stjärnorna efter att mina får rum i det där tygstycket.. 8-) haaha

2008-09-01 @ 10:44:23
URL: http://olasknasbollar.blogg.se/
Postat av: Madde

ja aldrig ska man vara nöjd med sina behag haha



men på tradera kommer du absolut få den såld snabbt ;)

2008-09-01 @ 10:58:41
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0