Oftast söt, men strikt ibland...

Jag köper som ni kanske har märkt mest klänningar när jag handlar! Oftast gillar jag den lite mer söta looken på klänningarna, men ibland fastnar jag för den strikta varianten. Det känns nästan som att klä ut sig till nån viktig person när jag har sånt, haha! För att göra det ännu mer strikt, så är dom faktiskt oftast svarta också. Jag har två som jag gillar sen innan. En svart klänning med rosett som jag köpte på förra Åhlens-rean, och den prickiga svarta klänningen från H&M som jag köpte förra månaden. Den älskar jag, speciellt med rösa skor till! Cissi på jobbet sa att jag påminde om Gwen Stefani i musikvideon till Dont speak när jag hade den, haha! Hon har ju en marinblå prickig klänning på sig där. Förra veckan hittade jag en svart klänning till som jag faktiskt har hunnit med att inviga också! Väldigt enkel, och väldigt svart! Syns inte så bra, men den är genomskinlig överst, sen blir det helsvart som en tuptop!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0