Så typiskt mig...

Jag behövde en ny kalender nu när sommarschemat snart är slut, så jag tänkte köpa den jag hade spanat in förut. 60 spänn är billigt och bra tänkte jag, rosa är den också! Slutar ändå med att jag kommer ut från Gallerix nästan 200 kr fattigare. Från Gallerix liksom, hur ofta handlar jag där? Anledningen var att jag köpte komihåglappar(!!!) för att jag gillade förpackningen, och mappar för att dom var fina. Jag har ingen direkt använding för det heller... Så typiskt mig! Nåväl, jag lägger ner dom med flytta-sakerna så kommer det säkert till användning senare.




Kommentarer
Postat av: Madde

söta saker :)

2008-08-26 @ 16:39:30
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0