Attans ballader...

Attans, det gick ju inte så bra igår! Jag hatar ballader i MF, så jäkla tråkigt att lyssna på. Jag och mamma satt med en varsin telefon och röstade som tokar på Ola, haha! Så tråkigt att han inte fick gå vidare...
Tidigare i veckan så drömde jag att en tjej på jobbet slutade, sen vaknade jag och tänkte skönt att det bara var en dröm. Så igår under MF så fick jag mess av en annan tjej på jobbet som skrev att hon röstade på Ola (alla vet som sagt om min Ola-crush, haha), sen skrev hon också att samma tjej som jag drömde om har sagt upp sig! Det var ganska läskigt faktiskt! Tråkigt att hon slutar även om vi inte jobbar tillsammans så mycket... Några tjejer från jobbet ska iaf tillbringa en helkväll på en salong framöver (nagelförlängning, here I come) så hon kanske följer med då, vore ju passande som avsked!
Nu ska jag åka till mormor, hörs sen! :)

Kommentarer
Postat av: alexandra

jaa,fy fan.. 350 spänn röstade jag för och 500 i västerås :O men jag är såå nöjd ändå,liksom 11 av 32,det är sjuuukt bra :D

2008-03-09 @ 20:18:12
URL: http://aaalexandra.blogg.se
Postat av: Mikaela

Visst är det synd att hon slutar =( Men kul för henne att hon har fått ett heltids jobb. Skulle vi kunna gå runt den 18-19 april. Skulle vilja klippa mig då så jag fortfarande är fin i håret på Walles dop den 26:e =)

2008-03-10 @ 08:55:34
URL: http://www.milino.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0