Så mätt...

Jag har aldrig någonsin ätit så mycket på en och samma dag. Kakkoma kan inte ens beskriva känslan. Det började med att mamma köpte fika på loppisen, en enorm chokladboll. Blev proppmätt redan då. Sen delade dom ut gratis fika till alla som satt där, så då vill man ju inte vara oförskämd. Då blev det en chokladruta.
Sen var vi hos mormor och åt middag. Var så äckligt mätt, så jag ville inte ha nått fika alls. Då ville morfar att jag skulle smaka tårtan där så jag kunde inte säga nej. Åker hem till Fredrik med stor explosionsvarning. Kommer dit och ser kakfatet och prinsestårtan. Tar några tuggor på en cookie för att vara snäll, men säger att jag inte vill ha någon tårta. Det hör inte Fredrik så han lassar upp en enorm bit på mitt fat. Då var ju jag tvungen att vara snäll igen och smaka! Herregud...


Jag. Spyr. Snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0