Oj då...

Såg på min brors fb-status: "Har beställt valuta!" Folk skriver ju ofta kommentarer till statusen, så han skrev även att det var slut på rätt valuta på Forex. Nu var det så illa att det var slut för att jag norpade deras sista pengar idag, haha!


Fredrik -----
Tja, min var slut så förhoppningsvis får de in till måndag eller tisdag..

Magdalena -------
Opss, jag tog deras sista pengar idag... haha :)
 
Fredrik -----
Var det du din huligan!? :-@ Sa jag att tåget var cirka fyra timmar sent för din del?



Haha! Hoppas att dom hinner få in valutan i tid nu då, annars delar jag med mig :) Ganska roligt att vi verkligen väntar in i det sista allihopa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0