Stress...

Fy vad jag känner mig stressad, pulsen dunkar på för fullt. Dom tråkiga omständigheterna, jag har inte fått resväskan, har inte kunnat börja packa, vet inte om mitt visum fungerar, MF och middag hos Sandra ikväll, Timrå-matchen, jobba, middag hos pappa imorrn, hej då till mamma och Anders efter middagen imorrn, lunch med Malin på måndag, säga hej då på jobbet, stryka, städa, PACKA. Herregud. 


Ikväll blir det som skrivet ovan middag hos Sandra. Tacos på menyn, kladdkaka som efterätt. Melodifestivalen på tvn och hockeyn på datorn! Sover över där ikväll. Hej svejs!


Kommentarer
Postat av: Madeilene

sv: ja jag förstod att det var det när det inte var att någon nära hade dött eller så :/ men de suger ju.... liksom öppnade de inte nyss? och sålde inte ni bland de bästa i landet? skrämmande hur fort det kan gå.. men du hittar nog något nytt snart :D det läre finnas mer i svall eller? :)



gott med tacos :D

2010-03-14 @ 08:12:44
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Evelina

Stressa ner lite nu ;)

2010-03-14 @ 16:14:24
URL: http://lonken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0