På Grönan...

På fredagkväll drog vi till Grönan, alla utom Lina. Istället fick vi med oss Evies kollega Johanna, en supergullig tjej! Jag är livrädd för karuseller, modet har verkligen svikit på gamla dar, men jag satsade på åkband som alla andra iaf. Tror ni inte att den första karusellen jag blir uppdragen i är Insane av alla. Haha, vilken jäkla mjukstart! Jag blev helt förstörd efteråt, fy f*n vilken åktur. Partierna då man hänger upp och ner i selen... Ja, dödsångest. Om jag hade tittat efter hur den faktiskt ser ut innan, så hade jag nog aldrig satt mig i den. Jag lyckades faktiskt gå med på att åka den klassiska blåa bergochdal-banan, och den nya i trä, Twister. Om man hade nackstöd i Twister så skulle jag föredra den, jag hatar loopar. Sen fick det vara nog med galenskaperna, så när vi kom till Kvasten (som är den snällaste) så pallade jag ingen mer. Karuseller på marknivå är min grej. Och kärlekstunneln, haha. Kan även nästan säga att jag gillar Flygande mattan!
Efter allt åkande så gick vi loss på spelen istället. Jag och Jessica vann en varsinn omgång i spelet där man bankar på en stor knapp med en klubba. Sjukt nöjd med att krossa alla killar  spelet, mohaha ;) Sen vann vi och Evie en jättechokladkaka i chokladhjulet. Första gången i mitt liv, väldigt nöjd!
Hur som helst, vi hade sjukt roligt. Riktigt kul att gå lös på Grönan sådär, det händer inte särskilt ofta.




Insane, gulp...


Den här karusellen är så vacker, får man ha en trädgården?
Det verkade vara nått spännande i luften ;)

Nu blir det åka av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0