Looks like hell...

Gudars, hur det ser ut hemma. Nu har garderoberna tömts i jakt efter thaikläder. Jag har kommit fram till en slutsats: jag har inget att ta med mig. Jag har väldigt lite sommarkläder, använder knappt det i det här landet. Kallt även på sommaren för det mesta, haha! Jag har ju köpt lite nytt iaf, som ska få åka med. Tur det.
Ska försöka packa lite hur som helst, men jag vet hur det brukar sluta. Ta med mig en massa skit som jag inte kommer trivas i känns inte heller jättekul. Ska inte ens prata om att välja skor. Eller bikinis...


Kommentarer
Postat av: Geireline

Excellent site. It was pleasant to me.

2011-09-14 @ 08:26:04
URL: http://geireline.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0