En dag på stan...

Jag minns inte när jag var på stan senast en söndag utan att jobba. Förmodligen förra sommaren eller hösten. Ganska mysigt ändå, speciellt när det är fint väder. Hör och häpna, jag hade klänning och sandaler på mig. Ska erkänna att det blåste lite kallt.
Mitt mission var att köpa mer papper så jag kunde fixa klart bordet, så nu är det klart. Jag fastnade även inne hos Mickis och höll henne sällskap på jobbet med bla en snabbfika.
Närmast blir det middag hos bror (erfarenheten säger tacos eller bite line), och blir det inte för sent efter det så blir det en promenad med Sandra. Hon ska även få titta på dom sista Spartacus-avsnitten. Fullt upp alltså :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0