En liten rundtur...

Hola senoritas! Dagen har spenderats med bullbak, cake pops-bak, serietittande och även en promenad. Jag har rört på mig alldeles för lite den senaste tiden, men det är inte kul i regn och blåst. Idag har det varit ganska varmt och soligt, så jag tänkte att jag skulle utnyttja det. Hann bara komma ut på gatan innan första regnet kom. Tog mig en liten runda ändå eftersom det inte regnade alltför mycket, men hann bara komma hem så började det spöregna. Nu lyser dock solen igen :)
Imorgon tar jag en barnpaus och åker och jobbar istället. Åh vad jag längtar efter min säng och att få bestämma tv-kanal!





I det här huset bodde vi när jag var barn

The Hood

Ljusviksvägen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0